Forum witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona Gwna witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej
siemanjo gpie gpki pizta co
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Dzieci lubią zwierzątka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona Gwna -> ADMIN JEBUS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
minister jego ma Giertych
minister jego ma Giertych



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Sob 18:51, 22 Mar 2014    Temat postu: Dzieci lubią zwierzątka.

nigdy bym się nie pomalowała sama na tak wyjatkowy dzień, chociaż na codzien robię to sama i potrafię też robić fajne makijaże.. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec na mnie chyba nic nie dziala i strasznie mnie to wkurza i wprowadza w bezradnosc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze masz racje,ze gdzies popelniam blad z tluszczami,chyba za malo ich jem. [link widoczny dla zalogowanych] Że ta nagonka na LIDĘ będzie miała jakieś straszne skutki, że LIDA całkowicie zniknie z rynku...

* pijcie zimna wode Hej! Ale narobiłyście mi ochotę na masturbację , mam 17 lat. przez to błędne koło miałam bulimię :/ mi kolanko ucieka do srodka, wczeniej mialam raz prostowane ale bylam mala mialam 12lat wiec po intensywnym wzroscie i tak znow polecialo.wies zjesczze jest tak ze lekarz mi powiedzial ze jak wyprostuja mi kosc to skrot sie tez wmniejszy automatycznie ale jak to bedzie w czasie zobaczymy. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem osobą o ciemnej karnacji,ale moja twarz jest dość blada.Nie wiem co z tym zrobić.Myślałam o jedzeniu dużej ilości marchewki,ale nie wiem czy to rzeczywiście pomaga.Chciałabym to osiągnąć naturalnie,bez udziału kosmetyków kolorowych.Proszę podpowiedzcie mi co zrobić.A może jakieś kremy?Sama nie wiem.A może ktoś osiągnął super efekt po jedzeniu marchewki.Piszcie,proszę raz jeszcze ! pa. Moze nie wszystkie brukowce doczytałas? Jeśli robisz przed głodówką tydzień na owocach i warzywach bez dodatku tłuszczu to nie jest konieczna,przed głodówką wieczorem dobrze jest wypić jakieś zioła przeczyszczające,ale jeśli tego się nie robi to raczej jest wskazana,wieczorem i następnego dnia rano w dniu głodówki.Czytałam sporo na ten temat i opinie są różne,faktem jest że trzeba oczyścić przewód pokarmowy. - jak nie wiesz ile wynosi Twoje dzienne zapotrzebowanie, jak nie wiesz ile kcal wcinasz - to nie masz nad tym żadnej kontroli. benusik ja zmienilam lekarza,ale po tym jak sie okazalo ze niepotrzebnie mialam lyzeczkowanie przy ciazy pozamacicznej:/ cześć Moonchild,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Włosy się wtedy bardzo niszczą (kręcone) no i brzydko wyglądają.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam że z takim paznokciem potrafiłem kiedyś grać w piłkę.
coś nie wchodzi całość mego pytania.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona Gwna -> ADMIN JEBUS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin