Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej
siemanjo gˇpie gˇpki pizta coÂ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

powodzenia dziewcz─Öta :]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna -> ADMIN JEBUS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
minister jego maŠ Giertych
minister jego maŠ Giertych



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:11, 09 Kwi 2014    Temat postu: powodzenia dziewcz─Öta :]

Owszem mo┼╝e lekko piecze ale po godzinie wszystko wraca do normy.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiem co pisze bo raz sie nie wylogowal i K.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
badz na forum wloskim na stroniewww.gazeta.pl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Faszerowane
[link widoczny dla zalogowanych]

Jaka kadrowa to była kierowniczka. [link widoczny dla zalogowanych] Do IRCIA01
ju┼╝ po kursie w Akademii B&K?Zadowolona?W┼éa┼Ťnie znalaz┼éam ich ofert─Ö i si─Ö zastanawiam.Troszk─Ö kosztuje...A mo┼╝e kto┼Ť inny mi doradzi? pozdrawiam ania JE┼ÜLI KTO┼Ü NIE ZDECYDUJE SI─ś NA ZAKUP SZAMPON├ôW I INNYCH WYMIENIONYCH PRZEZE MNIE RZECZY -- RADZ─ś CHOCIA┼╗ SKORZYSTA─ć Z OLEJKU..BARDZO POPRAWIA STAN W┼üOS├ôW.. Mia┼éam nadziej─Ö na wi─Öksz─ů zmian─Ö, r├│┼╝nic─Ö przed i po. Milego dnia, i zeby Ci szybciutko minal...jutro pewnie pospisz [link widoczny dla zalogowanych]
szczerze m├│wi─ůc nienawidz─Ö ich. A ja dosta┼éam gynalgin bo jakie┼Ť bakteryjki dosta┼éam Ale problem mam taki ┼╝e po zako┼äczeniu kuracji powinnam dosta─ç okres ( ostatni mia┼éam 06.czerwca) i do tej pory nic... Polecam ksi─ů┼╝k─Ö Nowa dieta Atkinsa. Zrobi┼éam 4 zabiegi z miesi─Öcznymi odst─Öpami. Czemu wi─Öksze miseczki? nic trudnego ..dzieki temu wycwiczylam sobie silna wole( jest ona baardzo wazna przy odchudzaniu -i naprawde mozna ja wyrabiac) tak jak kiedys nie umialam nie zjesc na raz calej czekolady - teraz zjadam 2 kostki w tym cel?
[link widoczny dla zalogowanych]
OOOOooooo ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pyyyyycha
[link widoczny dla zalogowanych]

u mnie cha┼éa coraz bardziej jestem ta praca zniesmaczona...pojawia sie wiele czynnik├│w ktore powoduja ze rano nie ide z ochot─ů do pracy a wrecz ze strachem a to pierwszy stopien do upadku ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale mu zazdroszcz─Ö
sam jeste┼Ť chory, jak jeste┼Ť zupe┼énym laikiem to nie zabieraj g┼éosu, nawet nie czcia┼éo Ci si─Ö przeczyta─ç kilku ston forum i piszesz bzdury, nikt Ci nie broni je┼Ť─ç,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam dziewczyny

U nas podejrzewa┼éam jaki┼Ť czas temu dw├│jki i tr├│jki g├│rne ,a okaza┼éo si─Ö ┼╝e to jedynki i dw├│jki, g├│rne dw├│jki sie przebi┼éy jedynki jeszcze nie. [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç dziewczyny.
mordowa┼é w┼éasnor─Öcznie.... a nieoczekuje by sie ze mna obchodzili delikatnie,oczekuje troche zrozumienia od wlasnej siostry.........a to ze dzis palnela o owocach ...ona non stop gada o cwiczeniach dietach i ze musi schudnac jeszcze 2kg ....niewazne ze wie o chorobie,niewazne ze to ona zawsze byla ta lepsza ,ta ladniejsza....w moich oczach i zwyczajnie takie gadanie sprawia ze najchetniej niejadlabym nic....a inni jak m├│wi─ů ok nieraz pomy┼Ťle zdo┼éuje si─Ö jak powiedza ze mi sie przytylo ale nieoczekuje od nich nic ....a jej ufam,kocham j─ů nad zycie,dogadujemy sie super ale jezeli chodzi o chorobe to oczekuje slyszec wsparcie i zapewnienie ze jest ok by zachecic mnie do normalnego jedzenia a nie przeciwnie... Enjoy new lips A puszapy z fiszbinami mo┼╝na nosi─ç, a dawa─ç cycki mi─Ötoli─ç i gry┼║─ç facetowi? Gratuluj─Ö nowym przysz┼éym mamom [link widoczny dla zalogowanych]
na ┼Ťcianach naczy┼ä krwiono┼Ťnych. no okej, wpisze pare... Ketonal pomaga ale 4 dzie┼ä dzi┼Ť po zabiegu chirurgicznym (dentystka nie chcia┼éa si─Ö podj─ů─ç zadania bo stwierdzi┼éa ┼╝e si─Ö u┼éamie)i boli ca┼éy czas bez tabletek nie da si─Ö wytrzyma─ç. Pozdrawiam Trzymajcie si─Ö cieplutko Febe..gratuluje! Nie badzcie takie wrazliwe na obcokrajowcow dziewczyny- oni nie gryza...
[link widoczny dla zalogowanych]
mam bardzo wrazliwe zeby i obawiam sie bolu i krwawienia dziasel
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie to znowu ja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oczywi┼Ťcie chodzi mi o nieliczne przypadki takich zachcianek nie chcia┼éam urazi─ç tych, kt├│rzy s─ů w zwi─ůzkach- wiadomo pisze ju┼╝ od rzeczy, bo to nie moja pora dobranoc jeszcze raz
[link widoczny dla zalogowanych]
pare osob sie niezle wysililo zeby ladnie tutaj opisac te cwiczenia, wiec moze zanim napiszecie z enp.
Czekam jeszcze a┼╝ mi zdejm─ů aparat z ┼éydki ale to dopiero 24 lipca nast─ůpi.
Słowenia - 49 pkt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam tez kilka

natomiast od 1 stycznia 2008 b─Öd─ů oni zwolnieni z egzaminu. [link widoczny dla zalogowanych] Jednorazowy p┼éyn do lewatywy kosztuje w aptece 100z┼é.
znajomi wynajeli dom w trzeciej strefie jakis rok temu, ich znajomy w tej chwili za podobny dom w czwartej placi wiecej... Pozdrawiam zaczelam uzywac gynalgin-u ale jednoczesnie uzywam srodkow antykoncepcyjnych nuvaring nie przerwalam kuracji. Ale je┼Ťli prywatnie to powiino si─Ö wymaga─ç chocia┼╝ postawowych zalece┼ä. Niestety nie mog─Ö si─Ö wypowiedzie─ç co do jako┼Ťci us┼éug, bo nie mia┼éam okazji skorzysta─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
x Boje sie, ze jak pojde spac to znow jakis przyjdzie.. ca┼éuski,a co I super klinica ... ....Misha... szukaj─ů, zadaj─ů pytania i znajduj─ů odpowiedzi, Po pierwszej wizycie by┼éem pe┼éen optymizmu, gdy┼╝ leczenie mia┼éo trwa─ç 3 miesi─ůce(tamponady 2 razy dziennie robione samemu itp) po czym mia┼éa zosta─ç za┼éo┼╝ona klamra.
[link widoczny dla zalogowanych]
zdarza mi si─Ö trafi─ç na co┼Ť dobrego jako┼Ťciowo w vero modzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

C├│┼╝ wiadomo, nie od dzi┼Ť, ┼╝e praca na detalu to rze┼║ba w g├│wnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
poczekajcie na mnie az zjem! Hepp dowiedz si─Ö prosze jak to jest w tej klinice na Lindleya gdzie b─Ödziesz leczona czy
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie ,ze wystarczy 10 dni przy odpowiedniej czestotliwosci powtorzen nie trzeba wiecej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bylam , czytalam, spadam.

Najprosciej w swiecie nie rozumiesz [link widoczny dla zalogowanych] najlepiej by bylo w ogole nie miec tych glupich blizn, komus w ogole udalo sie jakos pozbyc swojej blizny?
MaM ProBlema Neutral Mo┼╝e jest jednak jakie┼Ť inne rozwi─ůzanie. jak jego twarz zmienia si─Ö na zrobion─ů z owoc├│w. Juz sama nie wiem. Kocham mlode, jedrne i po studiach. [link widoczny dla zalogowanych]
dlatego ze mimo ze nie odczuwa sie tak mocno .... Ciezko mi powiedziec dla mnie zawsze jest mily czasami nawet zartuje mimo wszytsko ja jestem za bezem... Troche mi jest trudno w to uwierzy─ç bo jedynie dwie takie tabletki po up┼éywie ok 2h potrafi─ů zlikwidowa─ç u mnie ca┼ékowicie b├│le miesi─ůczkowe bo po apapie nadal umieram czy to mo┼╝liwe ┼╝eby ten b├│l by┼é por├│wnywalny?... Od 3 miesiacy palec mnie nie boli. witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna -> ADMIN JEBUS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin