Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej
siemanjo gˇpie gˇpki pizta coÂ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Zaczynam sie juz powoli zalamywac...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna -> ADMIN JEBUS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
minister jego maŠ Giertych
minister jego maŠ Giertych



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:08, 11 Kwi 2014    Temat postu: Zaczynam sie juz powoli zalamywac...

Nie wróciłam jeszcze do normalnego odżywiania, jem owoce i warzywa, nawet nie mam apetytu na pieczywo.
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym moj brzuch jest plaski czy stoje czy siedze czy leze na boku, chce tylko wzmocnic miesnie, nie potrzebuje zadnej kraty, jak bede chciala miec jakas na brzuchu to sobie zaloze bluzke w kratke A6W robie bo to nie sa zwykle brzuszki, cwiczenia sa urozmaicone i robiac je przynajmniej sie nie nudze, a efekt zawsze jakis bedzie, nie oczekuje ze bede wygladac jak miss fitness, chociaz niewiele mi do takiej brakuje Jutro jedziemy na wesele do znajomych, przynajmniej troszke inaczej spedzimy czas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale teraz martwi mnie co innego... [link widoczny dla zalogowanych] Ja również miałabym kilka pytań do paaao.
po lewatywie zamiast substancji odzyczych z ukladu pokarmowego( bo je wyplukujesz) zuzywasz te nagromadzone w organizmie: A co o nich my┼Ťlicie.?? Wydziela ci sie flegma? dziewczyny wiecie mam ju┼╝ do┼Ť─ç wszystkie kobietki naoko┼éo w ci─ů┼╝y tylko nie...ja te┼╝ chce ┼Üliniaki to jest relikt epoki przedlodowcowej Rzadko spotykane, stosuje si─Ö je w├│wczas kiedy koszula lub sutanna nie ma odpowiedniej zaszywki. [link widoczny dla zalogowanych]
A ja wczoraj by┼éam na leczeniu kana┼éowym w Endo Medice w Tychach i wcale nie bola┼éo siedzia┼éam na fotelu i my┼Ťla┼éam o wakacjach Na wadze 74,9 kg !!! sila wizualizacjii poteguje dzialanie Nie robie jeszcze testu bo my┼Ťl─Ö ┼╝e troch─Ö za wczesnie, ale czekam na moment gdy ujrze dwie kreseczki na tescie... Ale tak wybralam wiec musze sie przynajmniej na poczatku przemeczyc. Ja rowniez poczta pantoflow─ů uzyska┼éam kontakt do tej pani dr, niestety nie znalaz┼éam du┼╝o na jej temat a opinie na jednym potralu s─ů srednie, pani dr nie ma strony, nie wiem na jakich materia┼éach pracuje i generalnie niewiele o niej wiem poza opiniemi dziewczyny tutaj z forum ktora mia┼éa jakie┼Ť problemy ze zgrubieniami i powieksza┼éaw styczniu tego roku. Nie mam z kim pogadac, boje sie, jestem swiadoma glupoty a co smieszniejsze przed wyjazdem chodzilam do dentysty przez dwa tygodnie i naprawialam swoja glupote( ze 13 ubytkow) - myslalam ze to bedzie koniec ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mialam plamienia.

Pozdrawiam wszystkich ┼╝yczliwych i pokornych g┼éoduj─ůcych, a co Ty my┼Ťlisz, ┼╝e ludzie majacy choroby, by─ç mo┼╝e rzadko spotykane (a to dodatkowa frustracja) beda pokorni?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj zaczęłam.
wcale nie jest tak ┼╝e po 18 nie mo┼╝na ju┼╝ je┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzis ledwo ┼╝yje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we wtorek,ale watpie we wlasciwa diagnoze
[link widoczny dla zalogowanych]
Ryszarda Rynkowskiego
[link widoczny dla zalogowanych]

Zastojem wagi bym się nie martwiła. [link widoczny dla zalogowanych] Ta pani, ktora watpi w to, ze mozna wygladac o 15 lat mlodziej chyba nie grzeszy zbytnia inteligencja.
teraz mam dopiero 18 lat i nie chce jeszcze byc w ciazy.. i by┼éam bardzo zadowolona... Prosz─Ö powiedzcie mi, jak d┼éugo po operacji nale┼╝y si─Ö wstrzyma─ç z noszeniem siatek, czy prac─ů w ogrodzie? cze┼Ť─ç! - ja si─Ö jako┼Ť wcze┼Ťnie zainteresowa┼éem psychologi─ů, to od zawsze wykazywa┼éem zap─Ödy pozytwno-nastawieniowe, to jako┼Ť tak mo┼╝e by┼éo mi l┼╝ej, bo nie potrafi┼éem si─Ö za bardzo do┼éowa─ç, bardziej analizowa┼éem, szuka┼éem przyczyn, ale mog─Ö powiedzie─ç, ┼╝e pami─Ötam jak maj─ůc ju┼╝ na┼Ťcie lat - z 17 ... [link widoczny dla zalogowanych]
4. Basiunia skarbenku jestes rozbrajajaca To nie jest do ko┼äca tak. Mi rowniez zdjeli aparat ale narazie przez 2 tygodnie nie moge chodzic bo jeszcze kawalek kosci sie zrasta + po tych drutach. Znam osoby, kt├│re mia┼éy jednocze┼Ťnie dwa aparaty. a blacky75 ma racje,miesnie swoje waza.jak sie cwiczy to juz nie tylko polega sie na wadze ale tez na wygladzie i samopoczuciu,gdyz trudno jest dojsc do wagi 50 kg, kiedy wazy sie 70kg i od pol roku sie na silowni udziela,jest to raczej niewykonalne,wiem cos o tym. UWAGA !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytaj─ůc Wasze wypowiedzi troch─Ö podnios┼éam si─Ö \na duchu\, ┼╝e operacja tarczycy to nie koniec ┼Ťwiata.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak a ┼Ťwistak siedzi i zawija je w te sreberka .A te co widywa┼éem to poprawione przez komputer ?!
Jest beznadziejna, nic nie potrafi w domu zrobi─ç, super pokazali scenk─Ö, gdy Jessica okropnie g┼éo┼Ťno bekn─Ö┼éa a potem takim bardzo cienkim g┼éosem powiedzia┼éa sorry
gdy wa┼╝ysz┼éa┼Ť 58kg mia┼éa┼Ť 56cm w talii, a jak wa┼╝ysz 54kg to masz 57cm?
[link widoczny dla zalogowanych]
Juz tu kiedys byłam na tym forum.Mam blizne po znamieniu na podbrodku a wiec w miejscu widocznym.Płacze nie potrafie sie pogodzic z tym stanem rzeczy.Jestem załamana.Co ja mam robic?Czy uwazecie ze laser fraxel przynosi jakies efekty?Bo mi zaproponowano zabiegi ,tylko ze sie troche boje!!!!!Ale sprobuje bo niczego jeszcze nie probowałam.Pozdrawiam wszystkich i jak mozecie to odpiszcie?JA nie oiczekuje cudu wiem ze blizna bedzie ale czy nie da sie jej zmniejszyc wygładzic i sprawic ze bedzie bardziej podobna do skory obok.Potem bede mogła zastosowac jakis makijaz.Czy ktoraz z was uzywała podkład Coverderm Classic lub Covermark Foundation ?Podobno sie sprawdza na blizny troche je kamufluje papappa
[link widoczny dla zalogowanych]
i to przy SGH, wi─Öc niech Koszalin nie przegina
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
fajne tylko szkoda ze na allegro jakos nie mam zaufania do kupowania tam wole w sklepie a tam takich niewidziałam

jestem joasia, to moj mezus, ktory zarabia pieniazki [link widoczny dla zalogowanych] Opisze Ci wszytko.
wyjezdzam z polski do ukochanego i chce sie zmiescic w dzinsy Naprawdę można. poszukajcie w okolocy salonow pracujacych na ducastel to przekonacie sie ze mozna pozbyc sie czarnych wlosow i nie poniszczyc ich ani troche. tu mozesz sobie to kupic o ile jeszcze to jest Ciecie nie wystarcza, więc je ufarbowała. [link widoczny dla zalogowanych]
Zabieg mia┼éem przperowadzany 4 razy. Przeczyta┼éam to forum i stwierdzia┼éam ┼╝e czas co┼Ť ze sob─ů zrobi─ç : [link widoczny dla zalogowanych] Nie nale┼╝y pi─ç mocnej herbaty, kawy, alkoholu ani pali─ç papieros├│w. ekstaza pod plaba. Bardzo fajny facet.
A jak tam u Was?
[link widoczny dla zalogowanych]
Szuak─ů┼éam sprzedawcow M i L zeby bezposrednio pogadac i znalaz┼éam kogos takiego, dlatego zdecydowa┼éam sie na L.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam,czy wie ktos ,gdzie wLodzi mozna pieknie powiekszyc usta?marzy mi sie cos co uniesie moje kaciki do gory i lekko tez je powikeszy w poziomie,nie sa w sumie jakies mega waske,ale sa krotkie,ciekawe czy to mozliwe..
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam tak─ů nadziej─Ö bo mo┼╝e wreszcie posz┼éabym do niej i wygl─ůda┼éa jak cz┼éowiek 6196225 pozdrafiam;*
[link widoczny dla zalogowanych]
przy pierwszym porodzie.tzn juz po kiedy robil mi znieczulenie przed zszywaniem.lezalam sobie juz pelny luzik ze po wszystkim(rodzilam cala dobe...) a tu mnie cos nagle kluje w krocze.no to ja w krzyk co pan robi? a lekarz do mnie co pani robi?.no to ja mu grzecznie ze trzeba bylo uprzedzic ze wbija mi TAM igle to bym sie nie wystraszyla.on w smiech i ze igla juz wbita.mlody taki byl tosmy sie usmiali...
I jestem bardzo szczesliwa z tego powodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym np piel─Ögniarstwo lub fizjoterapia ma jeszcze trudniej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak jest pod ochron─ů i najczesciej zyje w lasach nie w domach [link widoczny dla zalogowanych] a teraz prosze 8 dzie┼ä na M i czuje si─Ö lzejsza, szcz─Ö┼Ťliwsza i w koncu wierze ze teraz mi si─Ö uda
CO POWIECIE NA TEMAT CZARNYCH TRAMPK├ôW CONVERSE ? Dla mnie wrecz trudne do wytrzymania, ale naprawde warto pocierpiec. to po tym musi byc. By skutecznie wyp┼éukiwa─ç z cia┼éa odpady, krew musi kr─ů┼╝y─ç szybko i sprawnie. patrz co znalazlem? [link widoczny dla zalogowanych]
Moze to jakas narodowa cecha..? bulicks chcia┼éabym z tob─ů porozmawia─ç, bo niesamowite jest to czego dokona┼ée┼Ť, uwierzy─ç w to, ┼╝e mog─Ö je┼Ť─ç i nie uty─ç (cudowne) sama tak mia┼éam po konsultacjach z dietetyczk─ů, pami─Ötam t─Ö ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, jem i chudn─Ö, jaka by┼éam w├│wczas szcz─Ö┼Ťliwa cztery godziny na tydzien wolnosci zgadzam sie,ale najbardziej Alfa przypomina Ross z serialu \przyjaciele\ Nie przepadam za tym imieniem. To by┼éo dla mnie i jest najtrudniejsze, pierwsze miesi─ůce to chyba ka┼╝ad─ů noc nie spa┼éam a odsypia┼éam w dzie┼ä, tak to ju┼╝ bywa, ze w nocy ca┼ée cia┼éo si─Ö jakby rozlu┼║nia, zmienia si─Ö temperatura cia┼éa co daje nam lepsze odczucia je┼Ťli chodzi o b├│l, do tego dochodzi pr├│ba znaleznienia dogodnej pozycji, w moim przypadku mog┼éam spa─ç tlyko i wy┼é─ůcznie na plecach, zero boczk├│w i tym bardziej nie na brzuszku, czego nie mog┼éam przebole─ç bo moja ulubiona pozycja to na brzuszku.. Zaparzy┼éam sobie wczoraj i wyla┼éam po spr├│bowaniu.
Ja mam podobn─ů sytuacje tylko ze moja blizna jest dluzsza i idzie takim zygzakiem.
Mog┼éyby┼Ťcie powiedzie─ç mi ile razy i co powinno je┼Ť─ç roczne dziecko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Agastson.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna -> ADMIN JEBUS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin