Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej
siemanjo gˇpie gˇpki pizta coÂ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

- tabliczka czekolady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna -> ADMIN JEBUS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
minister jego maŠ Giertych
minister jego maŠ Giertych



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 8:35, 09 Kwi 2014    Temat postu: - tabliczka czekolady

Andru Donalds Mischelle pisala juz o tym ulotna chwila
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez bym nie wyjechala do Wloch. mam taki plan ze za zaoszczedzone pieniadze otworze sobie swoj wlasny pensjonat albo jakis inny super wypas hihih
[link widoczny dla zalogowanych]
3x dziennie to pomaga
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

P.S. [link widoczny dla zalogowanych] A i taka drobna rada z do┼Ťwiadczenia:
PRZESTROGA!!!!!! Poza tym leki stosowane w leczeniu bulimii powinny wp┼éywa─ç tak┼╝e na inne rzeczy: tyle mamy co sobie ponarzekamy,my niczgo nie zrobimy poniewa┼╝ pomimo tego i┼╝ tworzymy zespo┼éy to i tak wszyscy sie boj─ů przy w┼éadzach wypowiedzie─ç swoje zdanie,z jednej strony to rozumiem,bo u nas nie jeden juz za swoje zdanie wylecia┼é.Ale ludzie sam zacz─ů┼éem rozumiec ┼╝e jednak nie zlapalem pana Boga za nogi i rynek pracy otwiera sie i ma duze mozliwosci....Mysle ze firma ta przerobila kazdego z nas w ten sposub iz nie widzimy dla siebie przyszlosci, ale to nie prawda...Prawde m├│wi─ůc przezy┼éem niez┼éa szko┼ée przetrwania wyssali wszystko co najlepsze,za marne grosze. ale teraz jest na odwrot. Zapraszam do wsp├│┼épracy. [link widoczny dla zalogowanych]
w gore pytam bo moje mniemanie o kanadyjkach jest takie ze one sa \goofy\ ale w pozytywnym znaczeniu Tunczyk i kurczak, jesli masz okacje to zwaz sobie 3 dkg kurczaka i zobacz jaka to jest ilosc Tunczyk odpada bo ma takie ilosci olowiu ze nikt rozsadny go nie wprowadza do diety. na dzie┼ä dzisiejszy przy robieniu tamponady( po bokach i na g├│rze) paznokie─ç ┼éadnie wyr├│s┼é. Do┼Ť─ç du┼╝e obci─ů┼╝enie + regularna jazda = przyrost mi─Ö┼Ťni ud no i dobrze,metoda dziecieca zawsze lepij nawet jesli zabawnie i o pomylki kontekstowe latwo.ale przynajmniej mozesz sie posmiac z czuloscia.febe:medal dla twojej mamy,ktora powaznie przyszla ci z pomoca.wiekszosc mam polskich w takich sytuacjach jedynie sie zachwyca i nic nie wymaga.jest jeszcze w stanie sama nauczyc sie jezyka przyszlego ziecia.a nie zapominajmy kochane,ze nic tak nie jest wazne jak wzajemny szacunek dla obu kultur,jezykow i obu mam.trzynajcie tak dalej:wloscy narzeczeni do nauki polskiego.pozdrawiam serdecznie wszystkie stale i nowe bywalczynie stronki.mam nadzieje,ze powolutku zbierzemy sie na male pogaduszki.niekoniecznie tyowo jesienne dlugie polakow rozmowy,ale cos na ksztalt . wszystkie owoce z wyj─ůtkiem banan├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuj─Ö Oxygen i Tobie AlaD r├│wnie┼╝ za rady i pr├│b─Ö pomocy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wzrokowcem )i nie dziwcie si─Ö, ┼╝e moze chcie─ç si─Ö kocha─ç w pe┼énym ┼Ťwietle.
[link widoczny dla zalogowanych]
moj naturalny kolor to ciemny blond ..w wakacje pofarbowalam wlosy farba kasztan pallete do 24 zmyc... Kiedy id─Ö ulic─ů nikt nie wie, jak─ů tajemnic─Ö ukrywam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sauna dzia┼éa lepiej od niejednej tabletki nasennej i co najwa┼╝niejsze nie zwalcza jedynie symptom├│w, lecz pomaga d┼éugofalowo leczy─ç bezsenno┼Ť─ç .

Wiesz przyda┼éoby si─Ö po┼Ťmia─ç troch─Ö sp─Ödzi─ç czas w mi┼éym towarzystwie(kole┼╝anki). [link widoczny dla zalogowanych] Co do fryzury to odmawiam GRZYWKI!
Limalh Mam wielki problem . Cze┼Ť─ç !ja operacj─Ö b─Öd─Ö mia┼éa w listopadzie.strasznie si─Ö boj─Ö tego co si─Ö oka┼╝e podczas operacji czyli co to za guzki.nie mia┼éam robionej biopsji i nie mam poj─Öcia dlaczego.ile le┼╝y si─Ö po operacji w szpitalu?jak d┼éugo utrzymuje si─Ö b├│l po operacji.co z tyciem?tyje sie po operacji ?czy trzeba stosowa─ç diet─Ö?No i jak ty si─Ö czujesz?pozdrawiam Ostatnim razem, chirurg da┼é mi 5 zastrzyk├│w i wyci─ů┼é p├│┼é paznokcia i ca┼éy stan zapalny. Zanim odpowiem Zainteresowanej to... [link widoczny dla zalogowanych]
Robbie Williams-She's the one Po pierwsze nie jestem twoja kolezanka Witam Dziewczyny! najlepsze na swiecie wino echh mam zle przeczucia....cos za latwo ida mi te cwiczenia....co prawda pod koniec serii jest mi goraco ale nie jestem zmeczona, miesnie czuje tylko przy pierwszym cwiczeniu, potem nastepuje jakas znieczulica, tak jakbym w ogole ich nie miala...dotykam reka brzucha i jest maksymalnie napiety....nie wiem co z tego bedzie...dzis 14 dzien...mysle ze schody sie zaczna od przyszlego tygodnia....mam nadzieje ze cos z tych moich staran wyjdzie...MUSI!!!! Autentycznie bol─ů mnie boki, schyli─ç w bok si─Ö nie mog─Ö. jezeli ktos chce pozniej normalnie wygladac to szczerze NIE POLECAM!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I'm naked without your shoulders...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝na to robi─ç np.
[link widoczny dla zalogowanych]
tak jak Wy mam ten sam problem z włosami...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M├│j m─ů┼╝ nie widzi ┼╝adnych efekt├│w, ale te┼╝ nie chce ┼╝ebym schud┼éa. [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝e niby z mojej strony ???
Bardzo niszczy w┼éosy. Pokryj akrylki, ┼╝elem wyko┼äczeniowym, b─Öd─ů mie─ç ┼éadny po┼éysk i b─Öd─ů g┼éadkie. jeszcze raz powtarzam! Kozuchowska nie ma urody kociaka. ...No i po takiej oko┼éo 2-3-letniej drodze...mozna zacz─ůc myslec o pracy jako kandydat na fryzjera o dobrych podstawach.... [link widoczny dla zalogowanych]
a ja sie nie wczytywalam BO JA OD PIERWSZEGO DNIA PO OPERACJI JU┼╗ NIE MOG┼üAM ZGINA─ć I TERAZ PONOC MAM ZABLOKOWANE MI─ś┼ÜNIE OD ZROSTOW I B─śD─ä MUSIELI MI JE ROZCINA─ć POPRZEZ ARTROSKOPIE ALE TO NIE WIADOMO CZY B─śD─ś ZGINA─ć KOLANO W PE┼üNI NIE WIEM ZOBACZE CO MI POWIEDZA BO W PONIEDZIA┼üEK JAD─ś I ZOBACZ─ś CO WYMY┼ÜL─ä.JAK BY┼Ü MOG┼üA TO PODAJ MI SW├ôJ NUMER GG. eee dekoloryzacja moze? Daj sobie troch─Ö czasu. Bloomu┼Ť a od czego masz to zapalenie? Chcia┼éabym mie─ç taki problem jak Wy. jesli chodzi o bardziej elaganckie ciuchy - polecam monnari
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
m├│j facet ci─ůgle pracuje wiec nie mam zbyt du┼╝o czasu dla mnie a dziecka jeszcze nie mam cho─ç planuje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak było w Twoim przypadku?
[link widoczny dla zalogowanych]
koroiewska powinnna byc przynajmniej w finae!
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama to przechodzilam i powiedzialam koniec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öc nie wielu lekarzy ginekolog├│w robi badania hormonalne- podobno to bez sensu ( i tak nic nie wychodzi- jak masz zaburzenia np torbiel to i tak nic nie wyjdzie zawsze b─Ödzie w normie, bo zbyt szerokie s─ů granice normy tak s┼éysz─Ö prawie zawsze ok 10 lekarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jan Wieczorkowski [link widoczny dla zalogowanych] tak czy siak, twoje zmartwienie jest mocno na wyrost---> to w┼éa┼Ťnie osoba kt├│ra to napisa┼éa ma nier├│wno pod sufit
najladniejsza jest steczkowska pierze, sprz─ůta, zmywa, nia┼äczy dziecko, zajmuje si─Ö m─Ö┼╝em, p┼éaci rachunki i jeszcze wieczorkiem mnie odm┼éadza. Ciesz sie, ze czasami Cie ktos odwiedza, ja takich luksusow nie mam...Tylko raz siostra ze szwagrem przyjechali, ale to bylo 3 lata temu, potem 2 razy mialam na wakacje (3 tyg) braciszka. mieszkam dwa osiedla dalej to mam blisko powiem ze wpozo fryz mam kolo doradzi┼é ┼╝eby nie scinac na kr├│tko skoro mam ju┼╝ d┼éu┼╝sze i dobrze bo laskom si─Ö podoba Hehe troch─Ö gumy se wezne i fryz gotowy 30 zeta da┼éem ale co tam look wa┼╝niejszy,trza si─Ö lansowa─ç we ┼Ťrod─Ö braciak idzie bo si─Ö hajta a jak on nie p─Öka to mo┼╝na i┼Ť─ç pozdro ┼╗ORY KING ! Biker, mylisz si─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Po zawini─Öciu farszu w nale┼Ťniki - podsma┼╝am. sila wizualizacjii poteguje dzialanie liter├│wki z pospiechu,tak chodzilo mi o permanentny ktory slynie i tyczy sie ust,brwi itd... (efekty niesamowite) ,mnie r├│wnie┼╝ doradzi┼é par─Ö rzeczy.. Je┼Ťli tak to zapraszam do skorzystania z moich w pe┼éni profesjonalnych us┼éug!!! To ┼╝a┼éosne te wszystkie rankingi, pozatym to powinien by─ç uk┼éon w stron─Ö chirurg├│w plastycznych, a nie tych pi─Öknych ( sztucznych ) gwiazd!!! Apetyt mia┼éam normalny, nawet zjad┼éam troch─Ö czekolady, mo┼╝e dzisiaj b─Ödzie inaczej.
Musze Ci powiedziec,ze bardzo sie ciesze,ze nie jestem jedyna kobieta,ktorej Turek jeszcze nie obrosl wlosami Nawet zebow mi nie powybijal(chyba musze jeszcze troche poczekac)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pije duzo wody, myslalam ze od tego troche mi nap─Öczniej─ů, ale nic takiego sie nie sta┼éo ;( Czy ktora┼Ť z Was mia┼éa podobnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy┼Ť zna┼éem takie strony (fora), na kt├│rych ludzie prosili o pomoc w znalezieniu piosenek, ale nie pami─Ötam ju┼╝.Przepraszam.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gˇpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona G│ˇwna -> ADMIN JEBUS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin