Forum witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona Gwna witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej
siemanjo gpie gpki pizta co
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

ULLA zgadzam się z Twoją ostatnią wypowiedzią !!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona Gwna -> ADMIN JEBUS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
minister jego ma Giertych
minister jego ma Giertych



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 9:16, 09 Kwi 2014    Temat postu: ULLA zgadzam się z Twoją ostatnią wypowiedzią !!!!

Aga
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomocy! nie chce biszkuptu ze smietana - taki jest wszedzie!!!
Brała go prawie 2 tygodnie.
życzę powodzenia wszystkim katoliczkom, które wiążą się z muzułmanami - będzie Wam potrzebne....
[link widoczny dla zalogowanych]
tak tak ale w gali w na zdjęciach jest podejżanie mały.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja naprawdę podziwiam ludzi, którzy jedzą, nie zdając sobie z tego sprawy, bo wówczas nie występuje żadna kontrola, ja nad swoim ciałem mam 100%-ową. [link widoczny dla zalogowanych] Kuacja 30 dniowa to okolo 15 zl.
Doszły zdjęcia,dzięki za nie,wysłałam Ci e-maila gratulacje kochana dwa wspaniale dni za mna ...... Hej!! Ulluśś [link widoczny dla zalogowanych]
Aagaaa i kobita podaly juz troche. do:kwasy studio prestige -podaj imię tej kosmetyczki do której chodzisz? Milego dnia! Tak samo jak na fotoodmładzanie twarzy. Ja kiedyś na kolonii widziałem kolezanke jak się pieściła pod prysznicem miała 18 lat.Co za widok a widziałem dużo nagich dziewczyn wtedy bo miałem dobre miejsce do podglądania.Nikomu o tym co widziałem nie mówiłem nawet kolegom którzy nie wiedzieli że można spokojnie podgladywać [link widoczny dla zalogowanych] ]_czarne_atlasowe_baleriny_r_38.html Życze wszystkim dużo zdrowia i udanych operacji
[link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy znów wszystko będzie bez sensu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Aneta2402
[link widoczny dla zalogowanych]
) dziękuję .

Mam już dość czarnego, chce wrócić do naturalnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
1/2 szkl jagód w obecnej chwili mrożonych ale moge spytać..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kAJU,dzięki ,takich waśnie mądrych słów mi potrzeba było.Za tydzień mam operację i trzymam Cię za słowo,że to Pan Pikuś.Tego mocno się będę trzymać. [link widoczny dla zalogowanych] efekt osoągnięty zapisz sie do pani Grażyny na bemowie :
Nilsson - Without You a może ktoś zna jakies ciekawe stronki? Podziwiam zapał i determinacje jakimi cech*je się większość z was. Plamienie mi ustalo. Ja z calego serca ODRASZAM Mstudio. [link widoczny dla zalogowanych]
mozna bez papryki,wystarczy nawet sama kapusta wloska ,6 cebul i koncentrat pomid- lato tez jest dla mnie motywacją,nie chce w lato chodzic jak slonica i straszyc ludzi Bo za tymi zmianami, o których wcześniej pisałam, poszły też zmiany personalne i będę współpracować z tymi, których sama wybrałam. Podstawowa zupa spalająca tłuszcz może być jedzona kiedykolwiek poczujesz głód. Smacznego Ogólnie ten serial wywołuje u mnie torsje Mam dość wrażeń z farbowaniem włosów. Pomyślałam ze jeśli zacznę cwiczyc ramiona i klatkę piersiową, biust się podniesie i zrobi pozornie mniejszy, tyle że wczoraj grzebałam w internecie i cwiczenia które uważałam, że zmiejszą cyce(np.pompki) znalazły się na stonach o ich powiększaniu :/ :/ :/ A chudnąc nie mam z czego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam...
[link widoczny dla zalogowanych]
ja osobiscie robie te druga. pozdrawiam wszystkich i zycze wytrwałości przez święta!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uid=4644677
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktos moze mi potwierdzic moj wybor ??? [link widoczny dla zalogowanych] To jest przykre ale niestety tak jest a lekarzy takiego podejscia do sprawy ucza własnie ludzie którzy płaca za to...
Aziu, ja uwielbiam piwo! Magnez łykam na okragło (może za mało?). Nie chce tu nikogo oczerniac, ale jednak przypadki chodza pi ludziach, co dla mnie idealne dla drugiego już nie. sądziłam że własnie tego drugiego dnia będzie fatalnie, że nie wstane z łózka i wogóle miałam tysiace obaw, bo jestem żarłoczkiem! a co powiecie o pani Anecie z Moj Styl na Ligocie w Katowicach?Polecacie? [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to wybitny specjalista w tej dziedzinie. Zobaczę na dłużej dziecię w II połowie sierpnia - i pewnie troszkę dobrze, że od siebie odpoczniemy, bo wiek dojrzewania mocno ją dopadł i czasem bywa nerwowo Sama bez planów urlopowych, może jakieś weekendowe - resztki urlopu trzymam na jesień i ew. Dzisiaj 3 godziny ćwiczeń - ciężko było. I od kiedy ograniczylas wegle ? ja dzis 25 dzien bede robic, idzie mi calkiem niezle i efekty sa juz naprawde niezle! Nic sie nje martwcie. Ja też mam orbitreka od jakiś dwóch miesięcy.
Zwiazek z muzulmaninem to ogromne ryzyko i osobiscie nigdy bym sie w to nie pakowala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Swietny zaklad .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja podobnie tak jak niektórzy z Was skończyłam studia i niestety rzeczywistość okazała się brutalna...;/ ale nie ma tego złego...
Aha, pamiętaj o naprzemiennych prysznicach - podziałają pobudzająco!

Hej Zakręcone!
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli jest ok! a wy jak sie czujecie?
3 cm, plus grube, włochate nóżki A ja się boję nawet małych pająków.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam innego producenta na opakowaniu
hola
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Usta masowałam kostkami lodu, tak mi polecila Pani doktor i nie mialam siniaczków.
Przy wyborze uniwersytetu koniecznie sie dowiedz, czy beda tam wprowadzane oplaty za studia- w Rheinland-Pfalz poki co nie ma.

I dużo białej, ale gęstej wydzieliny. [link widoczny dla zalogowanych] Możesz tylko sobie pomóc.
do najprzyjemniejszych rzeczy to nie należało.. Ale jestem szczęśliwy!!! Od tamtego czasu minęło 7 lat , były mąż jest dalej z tą kobietą , a ja od ponad 4 lat jestem w szczęśliwym związku z młodszym mężczyzna dla którego jestem najważniejszą kobietą na świecie, na kazdym kroku daje mi tyle miłości i czułości że czuje sie bardzo szczęśliwa , moje dzieci kochają go bo potrafii zawsze znależć czas na rozmowe, odrabia z nimi lekcje nawet zwierzają mu się z różnych swoich problemików,zawsze staje w obronie dzieci kiedy ja czegoś im zabraniam i mnie przekonuje.I wiem ze nie ma też ze mną łatwego życia bo jestem nerwuskiem i mam też swoje napady złosci ( jakieś pozostałości po tamtych czasach ...obawy? Boże, dziewczyno ile ty masz lat...?? Proszę o kontakt [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam wszystkich [link widoczny dla zalogowanych]
Umówiłam się na wizytę, wszystko poszło sprawnie szybko, czekałam tylko 3 dni Zabieg robił mi naprawdę wspaniały lekarz, Pan doktor Bugajski, któremu z całego serca dziękuję, bo uratował mi zęba. ja bromergon biore od tygodnia wczoraj pierwszy raz wzielam cala tabletke,po godzinie zaczelo mnie mdlic nie moglam patrzec na jedzenie bylo mi goraco i zimno jednoczesnie oblewaly mnie poty,nie moglam sobie poradzic zmusiłam sie do wymiotow i troche mi to pomoglo ale dzisiaj napewno nie wezme juz calej tabletki tylko polowe,zreszta tak moja ginekolog powiedziala ze jak bede sie czula zle po calej to zebym zostala przy polowce,zreszta odkad biore ten bromergon plus cyprest wogole nie mam apetytu ciagle jest mi niedobrze to moze zajolbys stanowisko ktora z tych dwoch diet twoim nie owinno sie pic alkoholu w czasie kuracji, jest to niewskazane, moze wywolac zaczerwienienie twarzy i mdlosci, takze nie radze Moje wymiary z dziesiejszego ranka to : rany, próbuję komuś udowodnić, że podawane wszędzie wymiary Marilyn Monroe to zwykła ŚCIEMA i widać to gołym okiem Elou
[link widoczny dla zalogowanych]
co do malych miejscowosci to powoli sie to zmienia, niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chirurg powiedzial ze napewno do mnie wrocisz wiec wrocilem bo juz nie wytrzymalem tego ciepienia przez pare lat.
tragedia!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum witam witam. piszcie gpie buce bedzie klimat i najlepsze forum w polsce, hej Strona Gwna -> ADMIN JEBUS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin